Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2015

Αξέχαστες ατάκες του παλιού Ελληνικού κινηματογράφου (τα κίτρινα γάντια).

Να πας Ρένα, να πας.
Να ξεριζώσεις την μουστάκα του, να την κάνεις σφουγγάρι, να την βουτήξεις στην αλυσίβα, και να σβήσεις θυσίες, να σβήσεις όνειρα, να σβήσεις τα πάντα
Μα τι λες πάλι Ορέστη;
Αλλά ένα πράγμα σου λέω, Ρένα: Η ευτυχία, Ρένα, είναι σαν την σκιά μας, που όσο την κυνηγάμε, τόσο μας ξεφεύγει

(Μουστάκια, διαβασμένο τό'χω κι εγώ αυτό)
Η ευτυχία, Ρένα, ποτέ δεν βρισκεται ποτέ εκεί που ψάχνουμε να την βρούμε.
(Δικό μου αυτό, μουστάκια)
Ορέστη, τρελλάθηκες;
Να πας Ρένα, να πας.
Τι να γίνει;
Ο έρως είναι ένα από τα ισχυρότερα πάθη του ανθρώπου γιατί υποδουλώνει συγχρόνως και το νου, και την καρδιά και το σώμα
(Βολταίρος, μουστάκια)
Αλλά είναι έρως;
Χμ μ Είναι έρως, ή επιπολαιότης; Για την οποία μια μέρα θα μετανοιώσεις, θα ξεπέσεις, θα δυστυχήσεις. Αλλά και αν δυστυχήσεις, την πόρτα μου έλα να χτυπήσεις!
(Αττίκ, μουστάκια)

Ορέστη μου, Ορέστη μου σύνελθε, τι έπαθες παιδί μου;
Να πας, να πας Ρένα, δεν σε κρατώ, πάρ' την βαλίτσα σου και φύγε.

....... 


Μπρίλης: Τι θέτε; θέτε τίποτα;
Ορέστης: Έχεις πορτοκαλάδα ρε;
Μπρίλης: Πορτοκαλάδα θέτε;
Ορέστης: Ναι!
Μπρίλης: Από πορτοκάλια;
Ορέστης: Όχι από μούσμουλα...

ΤΑ ΚΙΤΡΙΝΑ ΓΑΝΤΙΑ

 Παραγωγής: 1960 – Φίνος films

 Σενάριο: Αλέκος Σακελλάριος, Χρήστος Γιαννακόπουλος (Θεατρικό:Η Ρένα Εξώκειλε)
Διασκευή Σεναρίου: Αλέκος Σακελλάριος, Χρήστος Γιαννακόπουλος
Σκηνοθεσία: Αλέκος Σακελλάριος

εικόνες πηγή: www.finosfilm.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...